Belburgos Oden

Belburgos Oden, eller Palomo som han alltid har hetat hos mig är min Dougue de Bordeaux hane på 5½ år :)
han är min ögonsten och godisgris som alltid finns hos mig .
Han var min brors hund från början som han hämtade  i helsingsfors som valp. men sen fick jag honom för att han orkade inte riktigt med honom (var VÄLDIGT överenerisk också hade stefan en tik vid de tillfället också, vilket blev lite jobbigt förstås)
 
 
 

 
Han är med mig överallt där det finns möjlighet, tyvärr är han väldigt mkt hos mamma eftersom jag jobbar väldigt långa arbetspass när jag jobbar, Men det finns ingen som kan säga att det inte är en mattegris. och jag är en grismatte, haha! nej , vi älskar varandra, vilkorslöst. Jag kan ärligt talat inte se den dagen utan honom framför mig (eller utan Figge...). Dom är min trygghet, men dagen kommer. och jag kan då försöka se all glädje dom har gett mig och vilken tur jag haft som fått haft dom i min ägo.
 
mitt hjärta!
Trackback
RSS 2.0