snart stallet, annars ?

Snart blir det stallet :) väntar på skjuts, i helgen trodde pappa min bil skulle vara ihopsatt igen.. :) då äre bara o besikta bilskrället och KÖRA! (nästan) som jag har längtat! Annat som måste göras är  att städa den..
har fått klartecken från stallägaren ang. Gizzmo också. phu! ;) får vi se hur det funkar! ska kolla upp ett ev. jobb också!
den där skatteåterbäringen kommer lägligt vill jag lova!
Annars behöver jag måla klart lägenheten, men det är typ det TRÅKIGASTE jävla grej jag någonsin  gjort. fyte.

Ska ta och lägga in lite mer kort från linneas ridpass på Myran igår , när ja orkar. som sagt tar jämt lite tid..
imorgon eller på fredag tar vi hästarna och åker in till ridskolan så dom får hoppa bana innan det bär iväg på träningstävling i trollhättan! :) Hoppas fanemig att hästarna sköter sig och gör sitt jobb! haha :) Magge är lite lurig så , men hoppas Rebecca tar tag i honom isåfall!! ååh va skoj, ska ja få göra knoppar på Figge! ;D

får dock åka typ kl 7 på morgonen x)

nuuu får ja göra annat :)

PUSS!

Over and Out.

Kommentarer
Postat av: Anna Gylling - Equitatus

SV: tack så mycket :) Han är min ögonsten! Han är efter Houston Laukko med Songcan som morfar. Sen har han fina Speedy Crown i sig också :)

2012-05-18 @ 19:24:09
URL: http://equitatus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0