well..

Strax efter att ja skrev sist, så va jag till atg kliniken i karlstad för att kolla upp Falcons stela bakände. jag hade räknat med en lättare typ av spatt. vi kom fram, blev jättebra bemötta. och så småningom kom vet. vi gick in till hältutredningen och linnea gick, sprang med honom. han fick ganska snart diagnosen slinger. först fatta jag inte riktigt va deva för sukdom. men sen fick ja de förklarat för mig, och att det enda va iprincip att ha honom som sällskapshäst ta bort honom. dock bestämde jag ganska snart mig för att han får gå kvar i sommar och bara vara, gå o vara häst, bli tjock, gå skrittromenader och lättare träningspass. sen när någon gång där , får han somna in..
Jag älskar dig grabben, och undrar hur jävla orättvist livet egentligen kan vara. så som vi kämpat och slitit bägge två. jag är så jävla stolt över dig. det ska du veta!
så min aktiva uppdatering ner till noll beror på det här.
Men jag har lite uppiggande nyheter också, en orsak för mig att se lättare framåt
Jag ska få hem en ettåring på foder i ett år för ev. senare köp.
Grand Gizzmo
e: Marwin
Ue: guinness
Over and Out.

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Finaste Falcon! <3

2012-05-16 @ 23:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0