Jobb

äntligen något som kan liknas vid jobb! Blir vattenprover, ska hämta i mellerud, ed,bengtsfors och säffle för att köras upp till karlstad :) 
blir några timmar ivart fall!
håller på dels på denna datorn (mammas) och min dator samt minneskorten att sortera ut kort som ska framkallas :) på min dator är jag upp i 550 , sen på det lilla minneskortet blir det nog 100 kort till, tänkte jag skulle börja lite småttmed den här datorn nu :) 
 
Igår var jag bara ute och hade in mina sådom fick käka och borstade dom, klapade o myste . Gizzmo fick stå uppbunden på annan plats för första gången idag, spolspiltan dessutom och fick fossingarn lite blöta ; )  det va äckligt , men skötte sig utmärkt :)
Figge borstade jag och myste med enbart, och tog bort flugägg. 
 
Idag har Fanny Figge, hoppas han är lite piggare nu än han va sist gång ja va ute med honom ;) nu har han ju fått stå i 2 dagar också. på lördag är det klubbhopning i åmål =) det blir grejer det! en liten uppvärmning till den lokala tävlingen ;) 
Så idag blir det pyssel med Gizzmo bara :) tänkte han skulle få lite "ledigt" här i 1-2 veckor från tömkörningen så han får smälta det lite :) Tanken är ju att han ska spännas för vagn och skritta lite framför den innan vintern, så då får han få lite småvilor innan den "stora" vintervilan :) SÅ ser planen ut, sen får man se :)
 
Nänu får jag försöka få lite gjort :) 
 
En salig blandning på lite av det som ska framkallas:)
 



Snart är det vinter. ;)


Over and Out.
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Vilken ras är den ljusa hunden? :)

Svar: Det är en Dogue de Bordeaux :)
sandraaplate.blogg.se

2013-02-02 @ 11:42:47
URL: http://www.saqubeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0